دخترچادریا

دخترچادریا

دختران چادری
دخترچادریا

دخترچادریا

دختران چادری


سلام مرضی جونم...

زهرا جونم...

معصومه جونم...

دلم واستون تنگیده زیاد...عاشقتونممممممممممممممم...اگه به خاطر رشتم نبود عمرا تنها تون میذاشتم....

زندگی بدون شما واسم جهنمه...دیگه باکی دیوونه بازی در بیارم؟؟دیگه با کی واس معلما خودشیرینی کنم؟؟دیگه باکی...؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...بعضی کارا رو نمیشه گف...خخخخخخ

آرزوم موفقییتتونه...درستونو بخونین خانم دکترا....

همیشه بیادتونم....

حرف دلم...

سلام....

خوبید؟؟؟

بچه ها تو این شبا منم دعا کنید...


راسی اون اهنگی که میثم مطیعی برا شهدای مدافع حرم خونده گوش دادید؟؟عالیه من عاشقش شدم....


اها منم خیلی دلم میخواد چیزایی غیر از موضوع وبلاگم توی وبم بذارم ولی یه حسی بهم این اجازه رو نمیده....


به نظر شما ها اشکال داره؟؟اخه منم دخترم...تازه خیلیم شیطون ولی نمیدونم چرا تو وبم انقد مثبت میزنم؟؟؟


کمکم کنید ازین دوراهی در بیام....