دخترچادریا

دخترچادریا

دختران چادری
دخترچادریا

دخترچادریا

دختران چادری

تولدت مبارک........


تولدت مبارکککککککککککک

انشالله صدساله بشی....

تولدتون مبارک دی ماهیا....

بینظرید البته نه بیشترازمن....جووووووووووون چه جیگریم من....خخخخ

یلدا مبارککککککککککککککک


یلداتون مبارککککککککککککککککککک

تولد بهترین دوستمم تبریک میگم....بهترینم روزت مبارک.....

وتولد همه دی ماهی های گلمون هم مبارکککککککککککککککککککک

سیلام...

دوستان سلام...امیدوارم حالتون خوب باشه...ولادت پیامبراسلام وامام صادق روبه همه تبریک میگم...

موقعه امتحاناته،امتحانای منم شروع شدن واسم دعا کنید....

ممنون همتونم...

تولدمه....


تولد

تولد

تولدم مبارک.......


اینم جوک واس تولدم بخندین...خخخخخخ


یه روز دو تا تنبل میرن بانک میزنن، اولی میگه بیا پولا رو بشمریم.

دومی میگه: ولش کن فردا رادیو میگه!

..........

غضنفر داشت نوارخالی گوش میداد و بلند بلند گریه میکرده، بهش میگن چرا گریه میکنی؟
میگه: دلم واسه خواننده‌اش میسوزه، طفلکی لال بوده!

..............

به غضنفر میگن بابات به رحمت ایزدی پیوست،
میگه: رحمت ایزدی دیگه کیه؟
میگن: نه منظورمون اینه که به دیار باقی شتافت،
میگه: دیار باقی دیگه کجاست؟
میگن: یعنی دار فانی رو وداع گفت،
میگه: دار فانی دیگه چه جور داریه؟
میگن: یعنی رخت از این دنیا بربست،
میگه: منظورتون رو نمیفهمم!
میگن: احمق، بابات مرد،
میگه: احمق خوتی، بابا دیگه کیه!

.............

به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟
میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم!

..........

غضنفر دوتا کراوات زده بود که بره عروسی، بهش میگن چرا دوتا کراوات زدی؟
میگه: آخه عقد و عروسی با همه!

..........

خب بسه تولدمو تبریک بگووووووووو

سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج)برهمگان مبارک...


بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.



مهدی جان!
سئوالی ساده دارم از حضورت ... من آیا زنده ام وقت ظهورت ...
اگر که آمدی من رفته بودم ... اسیر سال و ماه و هفته بودم ...
دعایم کن دوباره جان بگیرم ... بیایم در رکاب تو بمیرم...
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات ... بر جان و دل صبور مهدی صلوات ...
تا امر فرج شود مهیا بفرست ... بهر فرج و ظهور مهدی صلوات...