دخترچادریا

دخترچادریا

دختران چادری
دخترچادریا

دخترچادریا

دختران چادری

Image result for ‫مشهد‬‎


سلاااااااااااااااااام دوستان ....
من اومدم ....
جاتون خالی خیلی خوش گذشت ...
انشالله قسمت شما هم بشه خیلی حال وهوای خوبی داره ...



من چادرم را کـــه مے پوشـــم...

 

 فکر نکن از تمام دخــتـــرانه هایــم همین وقارش را بلدم ...

نه اتفاقا بر عکس ناز و عـشوه را خوب بلدم!!!!!

 تو برای من ارزشـے نداری که بخواهم ارزشهایم را برایت صرف کـــنــم..

من نیازی به نگاه های بی ارزشـ ندارمـ!!!!!

 

 

زن ریحانه است

و ریحانه عشق است

عشق باید رنگ داشته باشد!

 رنگ عشق،مشکی ست؛

 مشکی تر از چادر چیست؟؟!


فاطمه جونم التماس دعا





سلام دوستای گلم فاطمه امروز میره مشهد من دوستشم زهرا تا وقتی که اون نیست من میام وبش وخودم واستون پست میذارم و نظراتونو تایید میکنم

فاطمه جونم بهت خوش بگذره ...

شهدای گمنام...


دوستان سلام...

نمیدونم چی بگم!چه جوری بگم! 

امروز شهیدگمنامیو اوردن مدرسمون...اولش خوشحال بودم ولی بعدش شرمنده...

دردناک ترین قسمتش جایی بودکه بچه ها باباهاشونو صدا میزدن...باباهایی که دیگه نبود...

اون شهید فقط 16سالش بود نمیگم بچه های الان بدن ولی کدوم پسره 16ساله ای الان حاضرمیشه بره؟؟؟

.

.

.

.

همونجوری که گفتم امشب منتظرم که به خوابم بیایی...اونجا تنها کلمه ای که میتونستم بگم این بود"داداش کمکم کن"

شاید به اندازه خواهرش واسش عزیز نباشم که نیسم ولی...

بدون شرح...

شرط خوندنه این متن کپی کردنشه

 اگه نمیخوای کپی کنی نخونش

       ☆森girl☆ のデコメ絵文字        

 ☆森girl☆ のデコメ絵文字  

☆森girl☆ のデコメ絵文字 

☆森girl☆ のデコメ絵文字

☆森girl☆ のデコメ絵文字 

☆森girl☆ のデコメ絵文字

 یه صلوات بفرست برایحضرت محمد"ص"

 
 اگه این پیامو توپستت نذاری تاآخر عمر مدیونی
 

 !!  خودمم کپیش کردم   !!