دخترچادریا

دخترچادریا

دختران چادری
دخترچادریا

دخترچادریا

دختران چادری

حاضر نیستم با دنیا عوضش کنم



Related image


 

حاضر نیستم با تمام دنیایم عوضش کنم…


✅حجابم مال من است


✅حق من است


✅چه در گرماهای آتش گونه


✅و چه در سرماهای سوزناک...


نه به مانتوهای تنگ و کوتاه دل میبندم....


نه به پاشنه های بلند...



میپوشم سیاه ساده ی سنگین خودم را...


تا امام زمانم هرگاه که مرا در خیابان مینگرد به جای درد گرفتن قلبش...


لبخندی بیاید روی لبش...


یا صاحب الزمان...


آقای بی همتای من...


یک نگاه تو...


می ارزد به صد نگاه دیگران...


من و چادرم از ته دل میگوییم....



لبیک یا صاحب الزمان

Related image


چـادری اگر هستم
لباس های قشنگ هم دارم
غروب جمعه اگر دلم میگیرد
شادی ها و دیوونه بازیای دخترونه ام سرجایش است!
سر سجاده اگر گریه میکنم!
گاهی هم از ته دل میخندم
شاید جایم بهشت نباشد!
اما چادر من بهشت من است.